marw Salı, Mart 23


vizelerin yaklaşması ve yumurta dayanması sendromu dolayısıyla ufak çapta bir depresyon yaşıyorum. kuaföre gidip saçlarımı görmek istemeyeceğim bir şekle sokmaktansa blogun temasını değiştireyim dedim. bence güzel oldu. bir süredir yazmamamı da bu depresif moda bağlıyorum. burda bık bık ağlayacağıma susarım daha iyi.

bloga "evinde okulda olmasını çok istediğin bir ürün" yazarak gelen arkadaş, sorunu daha açık sorsan google'a, bence aradığını daha kolay bulacaksın. nasıl bir arama metodu izlediğini çok merak ettim.

keywordlerden başlamışken yazmak istediğim birkaç tane daha var.

"tarık akanın otobüste öldüğü film" hangisi bilmiyorum ama "canım kardeşim" var, onu izle sen. o da çok acıklı bir film. mutlaka ölen biri olmalıysa kardeşi ölüyor bak onda da.

"hayat akıp giderken sen neler yapıyorsun" cümlesi bir şarkıda geçmiyorsa eğer, ben de google'a sorup mantıklı bir cevap bulmak istiyorum. en azından neler yapmam gerektiğini söylesin o da yeter.

"özkan uğurun şoförü" yazıp gelen arkadaş google'a çok güveniyorsun bence.

ve son olarak "rüknettinin delileri" yazıp gelen arkadaş, sen neyi arıyordun bilmiyorum ama bloguma gelmene sebep olan sevgili balığım rüknettin bir süre önce hakkın rahmetine kavuştu. yerine aldığımız capon balığı da isim koyamadan rahmetli oldu. ben de fanusta bir cenabetlik olduğunu düşünüp yerine yenisini almadım. yazık hayvancağızlara. yalnız kardeşimin balığı mürsel'in babamın psikolojik saldırılarına karşı dirençli çıkmasına çok şaşırdım. çok yaşa mürsel,. sen de ölürsen sıçtık. yazının sonunu bağlamak istesem de bağlayamadığımı fark ettim şu an. o yüzden tam da şu an yazmayı bırakıp 90210 izlemeye başlayacağım. sonra içten içe "liseli bebelere bak sen. 16 yaşında kullandığı arabaya bak şıllığın" diye zengin dizi karakterinin malı züğürdün çenesi oyununu oynayacağım.

6 zıttırık:

C3Moi dedi ki...

evt bende elimle kitap vizelere hazırlanırken bi yandanda okanı izlerken 1 saat önce girmiş oldugum blogun temasını değiştirdigini farkettim. ne cümle oldu ama...

marw dedi ki...

vizelere hazırlanmak diye bir kavramın var. ne güzel:) 17 senelik eğitim hayatımdan öğrendiğim bir şey varsa o da sınavdan bir önceki gün çalışmaktır.

C3Moi dedi ki...

17 senelik eğitim hayatı vay ben hiç hesaplamamıştım sahi kaç sene oldu du ben hesapliim...

marw dedi ki...

neden benim yorumlarım gereksiz mail kutusuna gelmeye başladı. hotmaili kınıyorum. ayıp. kaç seneymiş bu arada?

Adsız dedi ki...

Hayatında kendine dair değiştirdiğin tek şeyin kılıflar olduğunu bakalım sen ne zaman fark edeceksin. Seni kendimden ileri bilirdim bu konuda; yanılmışım. Senin daha gideceğin biraz daha yol var.

éLLa Çiça dedi ki...

hic sevmem tarik akanin o filmini, daha dogrusu ben acikli filmleri sevmem, alatiyorlar adami cunku.

teman hos olmus