marw Cumartesi, Ocak 3


bir tak tak laneti beni takip ediyor kesinlikle. vizeler bittikten sonra bizim apartmanda bi ev yapım çalışması başladı ve hala devam ediyor. şu an bile devam ediyor mesela. gerçi buna eşlik eden bir matkap sesi vardı. o kesildi çok şükür. şimdi sadece taktaklar. arkadaşıma gidiyorum kalmaya. sabah çekiç sesleriyle uyanıyorum. başka bir yere gidiyorum yine kalmaya. bu sefer sabah matkap sesleriyle uyanıyorum. neymiş apartmana doğalgaz tesisatı döşeniyormuş. beni mi buluyorsunuz aq. çok sinirliyim bu konuda. başka gün mü yok lan. hafta içi hafta sonu tak tak tak. beyin falan kalmadı. zaten salı günü de finaller başlıyor. ona sinirliyim. bir de bunlar. bitsin artık yaleppim bu ne böyle aa.

not: şu üstteki de çekiç kafalı köpek balığı. çekiç kafa ne be. allahım sen ne güzel şeyler yaratıyorsun böyle. dinimiz amin.

0 zıttırık: