marw Çarşamba, Ekim 1

sayın aylin aslım böyle şarkı mı söylenir lan ve sayın sezen aksu böyle şarkı mı yapılır minik serçe. ağzıma s.çtınız be iki gündür. onno tunç şarkıları albümündeki bir çocuk sevdim'i dinliyorum mütemadiyen. düzenlemesini de hayko yapmış. evde olduğum süre içinde winamp 35 kere çaldığını iddia ediyor. 20 kere falan da mp3 player çalmış olsa. bir kerede arabada giderken radyoda çaldı. öyle bir tesadüf yok ama. gayet türk sanat musikisi çalan bir radyoda çat diye çalmaya başladı. enee dedim saçmalama radyo napıyosun. var bişey var. birilerinin kesin bana kastı var.

"bir çocuk gördüm uzaklarda
gözleri kederli hatta korkulu
her şeye rağmen bir an gülümsedi çocuk
sıcak, sade ama biraz kuşkulu

bir çocuk sevdim uzaklarda
sanıyordum ki onun özlemi de buydu
o ise bir bakışta beni örtülerimden
yalnızca, yalnızca duygularıyla soydu

ben böyle yürek görmedim böyle sevgi
şimdi çocuk büyümekte gün be gün
bütün hüzünleri okşadı birer birer
gizli bir ümide sarılarak biraz küskün

bir çocuk gördüm uzaklarda
biraz çocuk biraz adam biraz hiçti
ellerinde yaşlı zaman demetleri
daha önce denenmemiş yeni bir yol seçti"

0 zıttırık: